Gica

Monday, October 30, 2006

so... IM AN IDIOT

thanks to harikrishna.... the cosomos.... alah... and all other power beings my ass has been handed to me on a platter...

what is it they are telling me? I AM A STUPID LOSER WHO CAN'T STUDY IF HER LIFE DEPENDED ON IT... Oh well at least now I know not to beat my brain with school... Obviously school is not for me. I can deal with that... My previous tests have ended up in c... I am barely passing the course and I feel like a complete loser and idiot... I have been at my community college for five years now. That alone should have told me that I shouldn't be wasting my parents money. The fuck with this... This only proves something I new a long time ago... Once an idiot always an idiot...

All my efforts are in vain and don't get me anywhere... the hell with it... i am just going to have to live with this...

i hate my life... somehowit always ends in the pits...

135 lbs gained 15 lbs....
school=shit
work=stress


i just don't care anymore


adios,
ileana

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

important e sa termini. asta am invatat eu :) si 5 e bun :) Banuiesc ca nu vrei sa faci doctoratul, asa ca nu cred ca notele vor fi asa importante. Ideea e ca dupa ce termini o scoala sa stii ceva sa faci.. Ca daca te angajeaza cineva trebuie sa stii practic, nu teorie inutila.. cel putin cam asa e in romania.,. unde ce faci la facultate nu conteaza apoi si cand te angajeaza cineva il intereseaza doar sa ai o diploma, dar sa stii practic sa faci ce trebuie.

mai vii in romania? ca deja am un plan pentru tine :)) sa tii lectii de humane education :D

3:27 AM  
Blogger bujor tavaloiu said...

da, ce-a zis marius. come on, dude, important e ca incerci, ca te simti(-eai) bine incercind, si ca vrei si poti sa termini. si e normal sa nu mearga usor, cind pe linga scoala mai si muncesti atita... dar e ok! plus, you rock, lately even more than usual. :)

and... the weight doesn't matter, you'll lose it in no time.

xoxoxoxo
<3 <3 <3

5:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

cu un job-full time si ore peste program, nu e practic timp decit sa maninci si sa dormi, deci, bucura-te ca ai avut 3-4 ore libere sa te pregatesti pentru teste. Daca iei C la sfirsit, e nota de trecere si asta conteaza acum, gindeste-te ca acest C nu e direct proportional cu IQ-ul tau.

daca vrei un sfat, ca sa te bucuri de note, pune-ti in plan sa iei note de trecere si daca iei note mai mari, de B sau A, fa o petrecere.

succes la urmatorul test.

11:42 AM  

Post a Comment

<< Home